امـین بی نفس - پنجشنبه ۲۱ شـهریور ۱۳۹۲

(0)

من کـه نشناختمشون بـه جز بهنام و علی ضیـا و شـهاب رمضان

nnn - چهارشنبه ۲۰ شـهریور ۱۳۹۲

(0)

چرا از ماه رمضون دیگه ضیـا پیداش نیس؟دیگه داشتیم نگران مـیشدیم!!!!

مـینا پاسخ درون تاريخ شـهریور ۲۵م, ۱۳۹۲:

واامگه شما ویتامـین۳رونمـیدیدی؟؟

نفس - چهارشنبه ۲۰ شـهریور ۱۳۹۲

(0)

علی ضیـا بهترین مجریـه دنیـا..،…………

مـهسا پاسخ درون تاريخ شـهریور ۲۱م, ۱۳۹۲:

آی گفتی..

فقط کاشکی زودتر برگرده..دلم براش یـه ذره شده

خوشبحال اونایی کـه اونجا بودن واقعا…

ایدا1215 پاسخ درون تاريخ شـهریور ۲۲م, ۱۳۹۲:

بروبابا…فقط احسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان جوووووووووووووووووون تو کل دنیـا ی دونس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بیتا پاسخ درون تاريخ شـهریور ۲۵م, ۱۳۹۲:

مـیشـه انقدر دعوا نکنید؟ هر دو خوبند ، بیوگرافی مولانیا اما نوع اجرای هرکدومشون کاملا متفاوته، بیخیـال شید دیگه.

ساناز - چهارشنبه ۲۰ شـهریور ۱۳۹۲

(0)

منبع: بیوگرافی مولانیا ariapix.net

صفحه خانگی بیوگرافی زندگینامـه بازیگران

ناگفته های احسان علیخانی از گذشته اش!

پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش بیوگرافی و زندگینامـه قسمت بیوگرافی بازیگران و هنرپیشـه ها- ناگفته های احسان علیخانی از گذشته اش!

گفتگوی رادیو هفت با احسان علیخانی توسط منصور ضابطیـان را بخوانید.

گفتگو با احسان علیخانی مجری تلویزیون هفته گذشته درون برنامـه « رادیو هفت » روی آنتن رفت و مجری و تهیـه‌کننده «ماه عسل» بـه سوالات منصور ضابطیـان پاسخ داد.

وی درون این گفتگو با اشاره بـه اینکه درون دبیرستان رشته انسانی خواند که تا وکیل شود، گفت: درون زمانی کـه تعداد متقاضیـان پنج برابر صندلی‌ها بود، درون کنکور رتبه خوبی آوردم و در دو رشته حقوق و مدیریت قبول شدم.

در رویـا با قاضی دست بـه یقه مـی‌شدم

این مجری درباره علاقه‌اش بـه حقوق اینگونـه توضیح داد: یکی از تفریحات من درون تابستان این بود کـه در اتاقم یک فضای دادگاه درست مـی‌کردم و به عنوان وکیل بلند مـی‌شدم و از یک متهمـی‌ دفاع مـی‌کردم و حتی درون رویـاهای خودم بعضی وقت‌ها با قاضی دست بـه یقه مـی‌شدم.

علیخانی ادامـه داد: یک آشنایی داشتم کـه از علاقه من بـه حقوق باخبر بود و در زمانی کـه قصد انتخاب واحد مـیان حقوق و مدیریت را داشتم، من را درون تابستان بـه دادگاه خانواده برد. بیوگرافی مولانیا بیش از یک ساعت درون راهرو‌های دادگاه قدم زدم و فضایی متفاوت را تجربه کردم کـه متوجه شدم اصلا آدم این کار نیستم زیرا هرگز نتوانستم فضای کتک کاری‌ها و دعواهایی را کـه آنجا رخ مـی‌دهد تحمل کنم. بیوگرافی مولانیا بنابراین تازه متوجه شدم من فقط ادای وکالت را دوست دارم ولی بـه خود وکالت اصلا علاقه نداشتم.

مجری برنامـه «ماه عسل» تأکید کرد: بعد از این موضوع رشته مدیریت بازرگانی را کـه آن زمان براى خودش اسم و رسمـی‌ داشت انتخاب کردم و به دانشگاه تهران رفتم.

وی بـه علاقه‌اش بـه سینما و تلویزیون اشاره کرد و گفت: من از همان 17 که تا 18 سالگی عشق بـه این فضای هنر و به ویژه تلویزیون را حس مـی‌کردم.

علیخانی درون پاسخ بـه اینکه چهانی درون تلویزیون برایت جذابیت داشتند، اظهار کرد: هنوز هم فکر مـی‌کنم کـه خیلی از کارهایی کـه در دورانی کـه من درون دبیرستان بودم پخش مـی‌شد، کارهای خیلی خوبی بودند.

وی ادامـه داد: شبکه آی فیلم درون حال پخش مجدد سریـال «سربداران» است. دوران کودکی وقتی این سریـال را مـی‌دیدم، یک ترسی من را مـی‌گرفت و به همـین دلیل الان فکر مـی‌کنم محمد علی خیلی خوب آن فضا را ترسیم کرده است، چون اصلا قرار بود از آن فضا بترسی و دقیقا درون همان ایـام درون تاریخ همچین فضایی حاکم بوده است.

اجرای منوچهر نوذری بی‌نظیر بود

مجری و تهیـه‌کننده «پشت صحنـه» بـه اجرای مجریـان تلویزیون درون آن زمان اشاره کرد و گفت: درون آن دوران اجرای منوچهر نوذری را بیشتر از همـه دوست دارم و در واقع حتما بگویم بی نظیر بود و البته فخرایی و عالمـی‌ و مقامـی را هم دوست داشتم، زیرا دیدنی‌ها بخشی از زندگی همـه ما ایرانیـها بود.

وی درون بخش دیگری از گفتگوی خود با ضابطیـان درباره تجربیـات سال‌های گذشته‌اش درون تلویزیون اظهار کرد: سال 78 بود کـه من درون یک فیلم سینمایی دستیـار کارگردان بودم. از من خواستند که تا یکی از بازیگران را صدا کنم کـه سر صحنـه بیـاید. من هم بـه راه‌پله خانـه‌ای کـه لوکیشنمان بود رفتم و گفتم کـه خانم فلانی لطفا بفرمایید سر صحنـه. یک بار دیگر هم او را بلند صدا کردم. بعد از این آن خانم کـه معروف هست و اسمش را نمـی‌آورم از اتاق گریم بیرون آمد و به کارگردان گفت این آقا حتما مـی‌آمد آرام و در اتاق گریم از من خواهش مـی‌کرد کـه سر صحنـه بیـایم اما حالا با این برخورد اینجا یـا جای من هست یـا جای ایشان و به من اشاره کرد.

این مجری ادامـه داد: سر همـین موضوع فردای آن روز از من خواستند کـه دیگر سر کار نیـایم. سال‌ها بعد آن خانم را جایی دیدم و او بـه من گفت کـه خیلی دوست دارد درون «ماه عسل» با من گفتگو کند من هم اتفاق آن سال را بـه او یـادآوری کردم اما او چیزی یـادش نمـی‌آمد و بابت آن برخورد ناراحت شده بود. من هم بـه شوخی بـه او گفتم اگر بـه برنامـه من آمدید این بار قول مـی‌دهم دیگر شما را آنطوری صدا نکنم.

علیخانی درباره تجربیـات بعدی‌اش توضیح داد: بعد از آن کار بـه تلویزیون رفتم و زمانی کـه مـهندس جعفری جلوه مدیر شبکه یک بود با مدیر گروه اجتماعی این شبکه قرار گذاشتم و با اعتماد بـه نفس بـه او گفتم کـه فقط یک دوربین مـی‌خواهم که تا گزارش تهیـه‌ کنم. آن زمان مراحل اداری مختلفی به منظور گرفتن دوربین حتما طی مـی‌شد و مثل حالا ساده نبود. مدیر گروه اجتماعی هم این ریسک را کرد و کار را بـه من جوان 19 ساله سپرد. من برایشان سه آیتم 10 دقیقه‌ای ساختم کـه در سه شب قدر از تلویزیون پخش شد.

شنیدم لاریجانی هم سه آیتم 10 دقیقه‌ای مرا پسندیده است

مجری ماه عسل یـادآور شد: این کار درون سه لوکیشن مختلف حس و حال مادران شـهدا و فضای شب‌های قدر را ترسیم مـی‌کرد و فضای بی نظیری داشت. کارها درون تایم خوبی هم پخش شدند و آن زمان جعفری جلوه خیلی از این کار خوشش آمده بود حتی شنیدم دکتر لاریجانی هم از برنامـه استقبال کرده هست البته نمـی‌دانم این موضوع درست هست یـا خیر.

وی اضافه کرد: بعد از آن بـه پروژه‌های مختلف معرفی شدم که تا آیتم برنامـه‌هایشان را بسازم. «مـیعاد شبانـه» برنامـه‌ای بـه تهیـه کنندگی مصطفی بود کـه شبی دو آیتم از من درون آن پخش مـی‌شد چند وقت پیش جلسه پرسش و پاسخی با دانشجویـان دانشکده خبر داشتم و آنـها از من سوال د چرا کمتر سر و کله‌ام درون رسانـه پیدا مـی‌شود من آن روز گفتم بـه خاطر اینکه بـه سختی وارد قاب جادویی شده‌ام.

علیخانی یـادآور شد: بنابراین قدر جایگاهم را بیشتر مـی‌دانم. آن زمان فقط آیتم‌های من پخش مـی‌شد کم کم بـه وسیله صدا با مخاطب ارتباط گرفتم. کمـی‌ بعد دستم هم وارد کادر شد و گزارشگری را تجربه کردم که تا سرانجام بـه اجرا رسیدم. درون برنامـه «پسرهای ایرونی» بـه تهیـه کنندگی امـیر حسین خرمشاهی گزارشگر بودم و جواد مولانیـا مجری بود کـه در استودیو حضور داشت من بـه واسطه آن برنامـه کل کشور را رفتم و آیتم گرفتم.

گزارشگری مثل لیسانس مـی‌ماند

وی تصریح کرد: گزارشگری کلاس فوق العاده ای به منظور اجراست و مثل لیسانس هست که حتما آن را بگیری که تا به مرحله اجرا برسی. گزارش‌های من درون آن برنامـه آنقدر زیـاد شده بود کـه گاهی آیتم‌ها از بخش استودیو بیشتر مـی‌شد.

این مجری همچنین درون این گفتگو بـه برنامـه «زیر تیغ چراغ برق» اشاره کرد کـه برای ساخت آن یک ساعت و نیم هربار با بچه‌های شیطان یک محله زیر تیر چراغ برقشان گفتگو مـی‌کرده و نتیجه این گفتگو‌ها درون هفت دقیقه روی آنتن مـی‌رفته است.

برچسب ها:

منبع: akairan.com




[بیوگرافی جواد مولانیـا و همسرش بیوگرافی مولانیا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 04:28:00 +0000