مجموعه : برده برده ناصر رزازي اخبار سینما

زهره حمـیدی از نسل باسابقه سینما و تلویزیون هست كه درون كارنامـه بازیگری‌اش، برده برده ناصر رزازي آثار اجتماعی پرباری دارد كه همـه این آثار بـه نوعی ارتباط خوب و سازنده‌ای با مخاطبانش برقرار كرده است، آخرین مجموعه تلویزیونی درون حال پخش از این بازیگر و مادر مـهربان، سریـال تلویزیونی «شوق پرواز» است. برده برده ناصر رزازي بـه گزارش پرشین وی بـه نقل از خانواده سبز ، او بیست و اندی سال هست كه درون این عرصه فعالیت مـی‌كند و همـیشـه درون آثار كاریش بـه عنوان مادر خانواده ظاهر مـی‌شود. برده برده ناصر رزازي زهره حمـیدی گفتگویی صمـیمـی و دوستانـه با ما داشتند و از خاطرات تلخ و شیرین زندگی‌اش برای‌مان گفت و ما هم نوشتیم…

بازیگری مرا انتخاب كرد

در حقیقت بازیگری من را انتخاب كرد! من و خانم منیژه حكمت درون دوران دبیرستان با هم همكلاسی بودیم و من بـه صورت كاملا اتفاقی بعد از آشنایی با خانم حكمت، توسط ایشان به منظور یك كار سینمایی بـه نام «كوچه دلاوران دلگشا» بـه كارگردانی حسن هدایت، معرفی شدم و پس از بازی درون آن فیلم، شروع فعالیت حرفه‌ای و هنری من آغاز شد. گفتنی هست با توجه بـه این‌كه من متاهل بودم و صاحب فرزند، كار بازیگری که تا حدودی برایم دشوار بود و رسیدگی بـه هر دوی آنـها بسیـار سخت، اما از آن جا كه بـه خانواده و شغلم علاقه داشتم هر دو آنـها را که تا به امروز درون كنار هم حفظ كردم و امـیدوارم كه درون شغلم موفق بوده باشم.

همسرم اول مخالف بود

در ابتدای شروع بازیگری، همسرم خیلی تمایلی بـه این انتخاب نداشت و موافقت نمـی‌كرد، اما هنگامـی كه متوجه علاقه من بـه این كار شد و با توجه بـه احترامـی كه برایم قایل بود، نـه تنـها مخالفت نكرد بلكه از من حمایت نیز كرد. من معتقد هستم كه انسان بـه تمام آرزوهای خوبش مـی‌رسد و بازیگری به منظور من جزء، آرزوهایی بود كه من بـه آن دست پیدا كردم. دوران كودكی من، با دوران كودكی بچه‌های امروز خیلی متفاوت بود، سرگرمـی ما با بچه‌های همسایـه یـا و برادرهایمان بود و بهترین بازی‌های ما «لی‌لی» یـا «گرگم بـه هوا» بود…

تلخ‌ترین خاطره

تلخ‌ترین خاطره زندگی من فوت حامد عزیز بود و این بدترین حالت به منظور یك مادر است. هنگام این جریـان من درون اهواز و برای فیلمبرداری رفته بودم كه اطلاع دادند حامد فوت كرده است. درون طی 16 ساعتی كه از اهواز بـه تهران مـی‌آمدم، عین این 16 ساعت برایم مانند یك عمر گذشت و لحظه‌ای نبود كه چشمانم خیس نباشد، درست از همان لحظه كه حامد متولد شده بود و پزشك آن را درون آغوشم گذاشته بود که تا مدرسه رفتن، بزرگ شدنش، همـه و همـه مانند یك فیلم بود، حامد تنـها 27 سال داشت كه این اتفاق برایش رخ داد، او درون اثر ایست قلبی درون خواب، ما را ترك كرد، حامد مانند تمام جوان‌های هم سن و سالش بـه فكر سلامتی و اندامش بود و به همـین خاطر از داروهایی كه درون كلاس‌های بدنسازی بـه او معرفی شده بود استفاده مـی‌كرد و دارویی كه حامد مصرف كرده بود روی قلبش تاثیر گذاشته بود، توصیـه من بـه جوان‌ها بـه عنوان یك مادر، پرهیز از مصرف داروهای این چنینی و شیمـیایی هست و جوان‌های امروز حتما مثل جوان‌های قدیم كه زورخانـه مـی‌رفتند با روش‌های درست بـه فكر سلامتی‌شان باشند.

16 سالگی ازدواج كردم

ازدواج من و همسرم بـه صورت كاملا سنتی بود، ما آشنایی چندانی با هم نداشتیم. درون 16 سالگی ازدواج كردم و در سن 22 سالگی 4 فرزند داشتم، حمـید و مـهتا خارج از ایران و بیتا درون ایران زندگی مـی‌كند و حامد هم دو سال و نیم هست كه درون مـیان ما نیست. بعد از ازدواج تصمـیم گرفتم با پیشنـهاداتی كه بـه من شد، بـه سمت بازیگری گرایش پیدا كنم، همان طور كه گفتم ابتدای كار همسر و خانواده‌ام خیلی موافق با تصمـیم من نبودند اما خیلی هم عكس‌العمل از خودشان، نشان ندادند.

فرزندانم علاقه ندارند

فرزندانم نسبت بـه شغل من حس خوبی داشتند اما هیچ وقت تمایلی بـه بازیگر شدن‌ نشان ندادند كه بـه نظر من هم بازیگری امری ذاتی هست و با تزریق نمـی‌توان، كسی را بازیگر كرد. خودم خیلی دوست داشتم كه حتی یكی از فرزندانم راه من را ادامـه بدهد البته حتما بگویم تمایل داشتم كه انم مانند خودم ازدواج كنند و بعد پا بـه این عرصه بگذارند، اما متاسفانـه یـا خوشبختانـه خودشان راهشان را انتخاب كردند و خوشبختانـه درون زندگی و كارشان موفق هستند.

نوه شـــــیرین زبــان

یكی از خاطرات شیرین و جالبی كه با (كسری) نوه‌ام داشتم، گفتنش به منظور خوانندگان شاید جالب باشد، چون من درون سن كم ازدواج كردم زودتر از آن چه كه باید، صاحب نوه شدم، یك روز كه به منظور پیـاده‌روی با كسری بـه پارك ساعی رفته بودیم، با او صحبت كردم و به آن آمادگی دادم كه بـه كسی نگوید من مادربزرگش هستم، همان موقع با گروهی روبه‌رو شدیم و گرم صحبت بودیم كه كسری بدون قصدی و با زبان شیرین بچگانـه‌اش گفت كه من نوه‌اش هستم! همان موقع من جا خوردم و وقتی كه از او علت این صحبتش را پرسیدم گفت من نگفتم كه شما مادربزرگ من هستی، گفتم من نوه شما هستم!

با بچه‌هایم دوستم

پدر و مادرم رابطه خیلی خوبی با هم داشتند و این علاقه و احترام، درون بین ما و برادرها هم منعكس شده بود و این تربیت درست باعث شد كه من درون زندگی خودم هم رابطه دوستانـه‌ای با فرزند انم داشته باشم، حتی هنوز هم با و برادرهایم روابط گرممان را حفظ كردیم با توجه بـه این‌كه، این روزها مشغله زندگی و خانواده‌ها زیـاد شده هست و و برادرها فرصت كمتری به منظور دیدار زود بـه زود هم پیدا مـی‌كنند…

8 بچه هستیم

خانواده‌ای از سطح متوسط جامعه و كاملا فرهنگی بودیم، پدرم درون بهداری كار مـی‌كرد و مادرم درون اوایل زندگی، كار تدریس را انجام مـی‌داد، اما چون خانواده پرجمعیتی بودیم و من بـه غیر از خودم چهار و سه برادر داشتم، مادرم تصمـیم گرفت كه تدریس را كنار بگذارد و زمان بیشتری را بـه تربیت و آموزش ما اختصاص دهد، درون كل با این‌كه جمعیت خانواده ما، زیـاد بود اما صمـیمـیت و گرمـی بسیـاری بین ما حاكم بود.

î موسیقی اصیل ایرانی را خیلی دوست دارم بـه خصوص ترانـه‌های آقای افتخاری و شـهرام ناظری.

î هدیـه گرفتن از كسانی كه دوستشان دارم بسیـار خوشحالم مـی‌كند بـه خصوص اگر عطر باشد.

î با نوه‌هایم ارتباط گرمـی دارم، بزرگ‌ترین نوه‌ام كسری هست كه 14 سال دارد درون واقع درون سن 36 سالگی صاحب      نوه شدم.

î اوقات فراغت فیلم تماشا مـی‌كنم یـا كتاب مطالعه مـی‌كنم.

î بـه نظر من هنرمندان توانا درون سینمای ایران بسیـار هستند، اما اولین كسانی كه بـه ذهنم خطور مـی‌كنند و بازی خوبی دارند، فاطمـه معتمدآریـا، امـین حیـایی و اكبر عبدی مـی‌باشند.

î بعد از فوت حامد تصمـیم داشتم كه بازیگری را كنار بگذارم، اما تشویق‌ها و دلگرمـی دوستان باعث شد که تا حرفه‌ام را كنار نگذارم.

منبع: parsnaz.ir

مصاحبه ناصر رزازي با شبكه بي بي سي فارسي:

ناصر رزازی : کومله و دمکرات بـه بیراهه مـی روند

گروههايي از جمله كومله و دمكرات بـه بيراهه رفته اند . این گروهها با استفاده از زور و سلاح مي خواهند قدرت را درون كردستان بدست بگيرند

پیش از برگزاری انتخابات مجلس نـهم، کشورهای بیگانـه و بویژه انگلیس، روی عدم مشارکت مردم ایران درون این انتخابات خیلی حساب باز کرده و دل بسته بودند! بویژه امـید و اتکای آنـها بـه نقاط مرزنشین و اقوام و از جمله کُردها بود.

آنـها فکر مـی د، مشارکت پایین کُردها، مـیانگین مشارکت کل کشور درون انتخابات را پایین مـی آورد.

پس از اینکه محاسبات آنـها غلط از آب درآمد، و مردم سنندج (با 70% مشارکت)، مـهاباد (با 60% مشارکت) و ایلام و کرمانشاه (با قریب بـه 80% ) مشارکت حتی از شـهرهای مرکزی تری مانند تهران، مشارکت بیشتری درون انتخابات داشتند، آنـها سعی درون انتقام جویی از احزابی گرفته اند، کـه این محاسبات اشتباه را بـه آنـها القاء کرده بودند!

حدوداً از روز بعد از انتخابات این چندمـین برنامـه تلویزیونی و مطلب نوشته شده هست که احزاب دمکرات و کومله را بـه تمسخر گرفته و آنـها را مـی کوبد.

روز سه شنبه 16 اسفند ماه 1390 درون همـین راستا، ناصر رزازی خواننده برجسته و محبوب کرد، مـیهمان برنامـه بـه عبارت دیگر بی بی سی فارسی و عنایت فانی بود. عنایت فانی را کـه مـی شناسید؟ ید طولانی درون تمسخر رهبران احزاب کومله و دمکرات و سؤال پیچ نمودن آنـها دارد. درون این برنامـه هم ناصر رزازي مطالبي را فاش كرد كه تاكنون کمتری جرأت بـه بیـان آنـها داشت اما این هنرمند بزرگ و آزاده نشان داد کـه تنـها بـه هنر و واقعیـات زندگی مـی اندیشد!

ناصر رزازيی کـه روزگاری برخی با شنیدن آهنگهایش اشک از گونـه هایشان درون پای سن جاری مـی شد، این بار درون عرصه سیـاست درون مصاحبه  با شبكه بي بي سي فارسي ابتدا بـه دفاع از آوزها وترانـه هاي كُردي  پرداخت . درون بخشی از صحبت وی سعی کرد جمـهوري اسلامي را بـه چالش كشانده كه تحت هيچ شرايطي درون كردستان نـه آواز و نـه ترانـه اي خوانده مي شود و اظهار نمود كه جمـهوري اسلامي زبان، آواز و ترانـه هاي كُردي را از بين و خوانندگان آن را بشدت سركوب مي كند .

اما عنایت فانی با زیرکی خاص خطاب بـه ناصر رزازي گفت خوانندگان زيادي درون ايران و جود دارد كه ترانـه هاي خود را بـه زبان کُردی مي سرايند ودولت جمـهوري اسلامي  از آنـها حمايت مي كند  از جمله بـه برادران كامكارها و ... اشاره نموده و او را متقاعد نمود.

ناصر رزازي درون بخش ديگري از صحبتهاي خود تمامـی احزاب مسلح كُردي را زير سوال برد و گفت گروههايي از جمله كومله و دمكرات بـه بيراهه رفته اند . آنـها نتوانسته اند فرهنگ کُرد را بـه دیگران نشان دهند.

ناصر رزازي سپس درون بيان مطالب خود اظهار داشت كه این گروهها با استفاده از زور و سلاح مي خواهند قدرت را درون كردستان بدست بگيرند  اما سلاح درون كردستان چاره نيست وبايستي از راه گفتمان مسئله حل شود.

ناصر رزازي درون بخش پاياني صحبتهاي خود با اظهار نظر جالبی خواستار الحاق كُردها تركيه ، سوريه و عراق بـه خاك ايران شد وگفت كُرد درون اصل ايراني بوده و هست وباقي خواهد ماند و هيچگاه كردهاي ايران از خاك ايران جدا نخواهد شد.

ناصر رزازي درون پاسخ  به سؤال دیگری از عنايت فاني گفت :

جدا شدن كردستان از خاك ايران براي مردم ايران پذيرفته شدني نيست. من خودم را کُرد مـی دانم ولی ایرانیم.

اينگونـه اقدامات كه از جانب افراد شاخص و مطرح و عناصر اسبق گروهها و بعضي عناصر بريده شده از گروههاي مسلح كُردي ( كومله و دمكرات ) با صراحت بيان جای درنگ و تأمل دارد.

سلاو بو هه رچی ته کـه و شـه ریکی ک کورد

نوشته شده توسط کردستان درون تاریخ ۱۳۹۴/۱/۱۸

دوست عزیزی وبی ادبی کـه گستاخانـه بـه کاک ناصرتوهین مـیکنی اول بروتاریخوبخون بعدحرف بزن اولین قوم آریـایی مادهابودن کـه کردهستن کرمانشاه بـه عنوان شناسنامـه جغرافیـایی کردستان جایگاه دوامپراطوری بزرگ ساسانی وهخا بوده هیچی حق نداره بـه ناصرتوهین کنـه ناصریک اسطوره جانفداست بـه نظرمن مردمـی ترین هنرمنددنیـاست کـه هنرشودرخدمت ملتش واعتقاداتش قرارداده جانم بـه قربانت کاک ناصربمان وهمچنان بخوان وخاری باش بـه چشم مزدوران ودشمنان کردایشاله کـه صدساله دیگه عمرکنی

نوشته شده توسط ناشناس درون تاریخ ۱۳۹۴/۱/۱۲

من یک لر هستم و بگم کـه کردها ایرانی هستند.ایرانی اصیل. متاسفانـه حتما بگم ملتی کـه کتاب نمـی خوانند بایدتمام تاریخ را تجربه کنن. خیلی از نظر بزرگواران از روی عقده یـا کینـه بود با مطالعه و وقعیت نبود. ناصر با مطالعه حرف زد

نوشته شده توسط سیروان درون تاریخ ۱۳۹۴/۱/۹

اللهم صل علی محمد و آل محمد

بژی اسلام و ایران

نوشته شده توسط حسن کابانی درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶

سلام خدمت هم مـیهنان گرامـیم اقای ناصر رزازی مطمن باشید از هر کوردی بیشتر دلش به منظور کوردستان ازاد سوخته اما کوردستانی کـه فرهنگ2700ساله دارد من درون کردستان عراق یـا جنوبی بـه قول نادانان سیـاسی کردستان مدت دو سال مشغول بـه کار بودم کوردای اونجا مشکلاتی برام بـه وجود اوردن یعنی پاسپورتمو دزدیدن اما وقتی منو بردن بـه زندان فرماندهی سلیمانیـه منو بخاطر اینکه ایرانی هستم ودر ایران هم کورد هستم .توجه کنید .محکوم بـه امور بیگانگان درون کردستان حکم 6ماه حبس تعزیری بهم شما ندیدین اما اقای ناصر بهتر بگم استاد ناصر مـیدونند کـه کوردهای دیگر کوشر ها چگونـه حیوانـهای بی شرمـی هستند اینـه کـه استاد هیچوقت دم از جدایی نمـیزنـه

نوشته شده توسط شاران درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۵

کی مـی گه ناصر رزازی مو هاهش را درون راه کردستان سفید کرده سفیدی موهاش مشمول گذشت ایـام بوده

مگه آقای رزازی خودش کومله نبوده و به ایرانی و کرد خیـانت نکرده مگه او یکی از سرسلسله جنبان جنگ داخلی دمکرات و کومله نبوده او حتما بره بـه دنبال هنر نـه سیـاست البته کرد اول کرده بعد حتما کشورش تعیین کنـه کردها رابطه تاریخی با ایران دارن ولی مام مـیهن الان داره بـه آنـها ظلم مـی کنـه

نوشته شده توسط احمـید درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اولای کـه کورد نیست بیجا مـیکنـه راجع بـه کوردها نظر مـیده.

دوما کی گفته کورد و ایرانی یکین؟ دوتا نژاد جدان و اینیم کـه مـیگن کورد ایرانیم اصلا معنی نداره. مگه مـیشـه یکی بگه فرانسوی انگلیسی هستم.

بجای الکی حرف زدنم اگه تاریخ رو بخونین مـیدونین کوروش کـه مبدا حکومت و تاریخ ایرانیـاس مادرش از نوادگان دیـاکو بنیـانگذار حکومت ماده. بعد کورد خیلی قبلتر از ایرانی ها سرزمـین و حکومت داشته.

خاهشا هم بـه ناصر رزازی بی احترامـی نکنین چون هرگز همچین حرفی نمـیزنـه و اینا رو بـه زبان ایشان مـیگن

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۱

داوای لی بوردن ئه کـه م له براو خویشکه کانم کـه به فارسی ئه و قسانمـه کرد. خوتان ئه زانن فره ن ئه و که سانـه ی ناتوانن کوردی بخویننو فارسیچی واتیـا قه له تی کردگه

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۱

سلاوبوایلام،سلاو بوکرماشان،سلاوبوسنـه،سلاوبوهه ولیر،سلاوبودیـاربه کرو وان،سلاوبوکوبانی،سلاوله هه رچئ کورده،کاکه توخواگیو له قسه ئ بئ گانـه مـه گرن ئیمـه کوردین گوشتی یـه کتر بوخوین ئه سکی یـه کتر فره ناده ین تکا یـه پشتی یـه ک خالی نـه کـه ین براگیـان...،سلاوبوتئ کوشـه ری کوردکاک ناسر ره زازی

نوشته شده توسط ساتیـار درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۳۰

بژی کاکه ناصر روله کورد

نوشته شده توسط کرماشان درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۹

ایرانی ترین ایرانـها کورد هسستند.به شرطی کـه حقوق ومزایـا یی کامل یک شـهرونددرجهیک راداشته باشند.

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۴

رزازی هر چهم

نوشته شده توسط از کرماشان درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۰

من متاسفم به منظور این اظهار نظرات تند و غیر حکیمانـه؛

شمایی کـه اظهار نظر مـیکنی کـه اکراد ایرانی نیستند اطلاعاتتون درون مورد این موضوع ندارید.اکراد اصیل ترین و ایرانی ترین قوم این سرزمـینند این رو بنده نمـیگم تاریخ مـیگه!اکراد قومـی بسیـار خوش قلب هستند ولی درون بین هر قومـی خوب و بد وجود داره بـه عنوان مثال برخی از احزاب سیـاسی جدایی طلب یـا بـه اصطلاح مخالف جمـهوری اسلامـی کـه به خاطر جنایتهایی کـه د بنده اونـهارو جزو کردهای تندرو و بد مـیدونم ولی کرد با احساس ترین مردمان رو داره.

نوشته شده توسط نیما درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۲

کردستان نگین ایران هست و ایرانیـان کردستان را روی چشمشان مـیگذراند. از طرف یک فارس درون پاسخ بـه استاد رزازی

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۳

خوشم دوی بژی کاک ناصرسر کـه وتوبی

نوشته شده توسط شیرین مـهابد درون تاریخ ۱۳۹۳/۹/۲۸

سلاو ریزم هیـه بو به منظور خوشـه ویستم ماموستا ناصر رزازی هیچک حقی توهینی بـه کاک ناصر نیـه چون اوندی اوله نیو کا روباری سیـاست دابو و تاریخو بیوگرافی همو تیریکی له ریشوه مطالعه کردوه هرشتکی کوتبت دلیلی هیـه امـه هر نازانین بـه کو ردیش قصه پکین لهجی فارسیمان هیـه اگر وایـه حقی ایراد گرتنمان له ماموستاش نابه ببه له گل ریزم بو هموبرای کوردیک

نوشته شده توسط سیـاوش له بوکانوه درون تاریخ ۱۳۹۳/۹/۲۸

رحمت لدیکت

نوشته شده توسط مبین درون تاریخ ۱۳۹۳/۹/۲۵

من جي بليم برانبه ر بـه دونيا يه ك عشق وءه وين بـه ولات وزانستي كل ناسي كأك ناسر ي رزازي ،جند بجو كن ءه وانـه جاوي ان هه ل نايه برانبه ر بـه و هه مو ه خوشـه ويستي يه ي كلي كورود و ولاتي كوردوستان،

نوشته شده توسط علي درون تاریخ ۱۳۹۳/۹/۲۴

کاری کردین کـه هر بی پدر مادر داره بـه سلحشور مردان کرد توهین مـیکنـه

نوشته شده توسط سیدار درون تاریخ ۱۳۹۳/۹/۱۹

ریوی لهخوی گرتو گرابت کاک ناسر

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۹/۱۶

کاک ناسر فه رموی ئه گه ر کورد وکوردوستانی وه کویـه ک نـه ته وه یـا وه ک فارس وتورک چاو لیبکرین ئیمـه ش له گه لیـانین بـه لام خوو وانییـه ئیمـه هه موو کوردیک بـه هه مو جوره بیرو بروایـه کـه وه کوردوستانیین.........

نوشته شده توسط رامـین درون تاریخ ۱۳۹۳/۸/۷

درود بر شرف مام ناصر

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۷/۲۵

آقای کرمانشاهی واقعا برات متاسفم...تو وانی کـه نوکرشون هستی جنایتکار نـه کردها...کرمانشاهی ها کردهای باشرف زیـاد داره ولی اطمـینان دارم تو نـه کرد نیستی وبا این طرز فکرت بیخود مـیکنی وارد سایت کردها بشی..برو بـه نوکریت برس از گشنگی نمـیری

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۷/۱۷

من کوردم و کوردستانی...

و ایران و ایرانی را هم دوس دارم...

ما ایرانی هستیم.

ولی ایران بـه معنی فارس نیست.

ما با اسم کوردستان نام ایران باستان رو زنده مـی کنیم

چرا حتما نام ایران پارس باشـه؟

تاریخ هر چی بوده گذشته.

درسته ما نژادمون ایرانیـه ...

اما درون چارچوب حکومت بـه اسم پارس زندگی نخواهیم کرد

بژی کوردستان

نوشته شده توسط kurdo درون تاریخ ۱۳۹۳/۷/۴

په روه رده ی کوردم کوردستان خاکمـه

خاکئ ته مام کورده یل دلئ پاکمـه

کوردم چون فارسی نیـه زانم ئه ی هاواررررررررررررر

نوشته شده توسط کرماشان درون تاریخ ۱۳۹۳/۶/۲۲

دوست دارم

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۵/۲۳

کرد یعنی ایران و سلام درود بر کاک ناصر

نوشته شده توسط یونس درون تاریخ ۱۳۹۳/۵/۲۱

با حرفهای یـاوه ای کـه بعضی افراد نادان مـیزنند چیزی از محبوبیت کاک ناصر رزازی کم نخواهد شد...ایشان یک استاد بـه تمام معنا هستند...من با اینکه کرد نیستم ولی احترام خاص به منظور ایشان وتمام کردهای باشرف کـه افتخار ایران وایرانی هستند قاءلم

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۳/۵/۲۰

به نظر من هربه ناصر رزازی فش بده غلط مـی کنـه با هفت پشتش.

نوشته شده توسط من درون تاریخ ۱۳۹۳/۵/۱۷

کردها ی کرمانشاه خیلی غیوراند و حس کرد بودن دارن.ولی درون مورد تو متعجب شدم... کردی همچون شما داریم واسه همـینـه حالمون اینجوریـه.کردها45مـیلیون نفراند بعد مردمـی با همچین جمعیتی ملت هستند نـه قوم.ما از غرب کردستان بـه دریـا وصلیم

نوشته شده توسط HDKA درون تاریخ ۱۳۹۳/۵/۱۵

سلام کاک چو ت خوش بو

نوشته شده توسط بهروز درون تاریخ ۱۳۹۳/۵/۱۳

کی گفته ایرانی یعنی کورد؟!!!کی گفته کورد یعنی ماد!!!!همش سیـاست انگلیسه

نوشته شده توسط احسان درون تاریخ ۱۳۹۳/۴/۲۰

من اهل کرمانشاهم یک ایرانی کرد. ملیتم ایرانیـه نـه کرد. کرد قوم هست نـه ملت.خواهشمندم اصطلاحات رادرست وسرجایش بکارببرید.واما درمورد احزاب کرد ایرانی: یک مشت تروریست و جنایتکارند کـه هیچگاه دستشان از خون فرزندان این دیـارپاک نخواهد شد. همـه آنـهاکه جنایت کرده اند حتما دردادگاه جنایتکاران جنگی محاکمـه شوند. آنـهایی هم کـه ادعای خودمختاری دارند جزجدایی بـه چیزدیگری نمـی اندیشند.

نوشته شده توسط کرماشان درون تاریخ ۱۳۹۳/۴/۱۹

من اهل کرمانشاهم یک ایرانی کرد. ملیتم ایرانیـه نـه کرد. کرد قوم هست نـه ملت.خواهشمندم اصطلاحات رادرست وسرجایش بکارببرید.واما درمورد احزاب کرد ایرانی: یک مشت تروریست و جنایتکارند کـه هیچگاه دستشان از خون فرزندان این دیـارپاک نخواهد شد. همـه آنـهاکه جنایت کرده اند حتما دردادگاه جنایتکاران جنگی محاکمـه شوند. آنـهایی هم کـه ادعای خودمختاری دارند جزجدایی بـه چیزدیگری نمـی اندیشند.

نوشته شده توسط کرماشان درون تاریخ ۱۳۹۳/۴/۱۹

بوخوشـه ویسته کـه م کاکه ناسری ره زازی:ویرا ی سلا وو‏_اوتی سه رکه وتن له ته واوی راده کانی ژیـانت.ته نیـا یـه شت بلیم.ما نگ دیـاره نیـازی بـه ییشاره نیـه.به سپاسه وه .مـیهران سنـهای

نوشته شده توسط مـیهران سنـه ای درون تاریخ ۱۳۹۳/۴/۱۲

سلاو بو استوره ایک هر ماموستا کاک ناصری رزازی.و روژِیک کشور کوردوستان تشکیل بوگه و پایتختی کوردوستانیژ سنـه بوگه.کاک ناصر یـه بیژم کـه ماموستاو حمـید حمـیدی زور عاشق توبوگه بس هیوا دارم کـه گورانیک بـه یـادی بخونی وناوی له خلاتی هنرمند زنده کید.هر ژبژی کاک ناصری خوشویس ام ملتی کرد بریز....................................................من کـه لیلاج بیم الان نیـه توتوای بیده چه............

نوشته شده توسط hamed qaderi le han leylakh درون تاریخ ۱۳۹۳/۲/۲۱

زیلا

نوشته شده توسط علمن درون تاریخ ۱۳۹۳/۲/۱۷

قلبمـه نذرت ناصرخان.فدایی داری.عزیزی ایلام

نوشته شده توسط uhf درون تاریخ ۱۳۹۳/۲/۱

سلام كاك ناسر.

نوشته شده توسط كرماشان شارياديبان درون تاریخ ۱۳۹۳/۱/۲۷

خاک توسرت هیمن محمدی تو کـه خودت ابرو ناصر را با این چرت وپرتهات بردی هیچ تو نظرها جز تو بـه ناصر توهین نکرده

نوشته شده توسط کرد ایلام درون تاریخ ۱۳۹۳/۱/۲۲

نوشته شده توسط سوران محمودی درون تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۶

هایم ده ژیر سای سیولت خالو ناسر

نوشته شده توسط کرد عیلام درون تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۴

بقربانت بم ماموستا گیـان تنیـا آواتم اویـه جاریک بدبینم

نوشته شده توسط افشین درون تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۳

کسی کـه گفته کاک ناصر غلط کرده خیلی بیخود کرده فش نشانـه ضعف توه

نوشته شده توسط ناصر درون تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۱

من کرد نیستم اما خداوکیلی ایران یعنی ماد و کرد نوکر آقا ناصرم دنیـا فدات سرورم

نوشته شده توسط حمـید درون تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۰

خداوکیلی ناصر حیفه سرت بو بعضه کوردکی سپی کرد. امن نوکری توم بـه هزار پشتموه

نوشته شده توسط حمـید درون تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۰

فقط ناصررزازي

نوشته شده توسط چىاکو درون تاریخ ۱۳۹۲/۹/۴

من کوردم اولا اگه مـی خوا ی ایرانی نباش درون ضمن درون مورد حزب کومله حتما بگه وا قعا ازادن زن مرد تو کو ه با هم خیلی راحتن درون ضمن اگه درون ایران ما کرد ها بـه حقمان برسیم بهتر از یـه کشور کرد بدون مرز دریـاییـه حالا اومدیم و یـه کشور کرد درست کردیم وسلفیـها تو مخ برادران اهل تسنن نفوذ ان وقت با این همـه سر بریده چکار کنیم

نوشته شده توسط taleb درون تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱۶

من کرد ایلامم وطرف دار استاد رزازیم من ان شب ان برنامـه رادیدم این استاد را طوری درون من گنـه قرارداد اگه این حرفها را نمـی زد بـه دروغ گوی متهم مـیشد این حرفها را نمـی زد تعجب مـیکردم چون من از دورادو ر خیلی ناصر را مـیشناسم خصوصیـات شخصیتی او این ها هستند رفیق دار با مرام واقع بین درون مورد اعتیـاد با ید بگم قبلا داشت والان ندارها او قبلا هم گفته ما با ایران جنگی نداریم و ماف خودمان را مـیخوایم از خدا سلامتی و طول عمراو را خوستارم

نوشته شده توسط taleb درون تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱۶

سلام بـه سرور سروران کورد کوردستان خیلی خاطرتو مـیخوام

نوشته شده توسط ناصر رزازی درون تاریخ ۱۳۹۲/۶/۷

هیوا دارم بو یک جار بتبینم که تا گیـانم بـه قوربانت کردایت

نوشته شده توسط طرف دار کاک ناصرگیـان له هوازوی یـابل درون تاریخ ۱۳۹۲/۵/۳۰

کاک ناصر ره زو سلاوم بوت هیـه هیوا دارم بوهمـی سه سرکوتوبی ت

نوشته شده توسط فواد فلاحی له یـا بل دیواندره درون تاریخ ۱۳۹۲/۵/۲۹

سه لام کاکا ناصر

ما کردیم و همـیشـه کرد خواهیم ماند و ایران خاک کردانـه کاک ناصر شما چشم کردان هستی اراده کنی جوونمونو برات مـیدیم مطمئن باش این حرف هزاران هزار کرد غیور و شریفه شما اراده کن شا رگمونو مـیدیم غمت نباشـه

هر بژی ناصر رزازی هر یژی کوردستان

نوشته شده توسط مرتضی درون تاریخ ۱۳۹۲/۴/۲۸

سه لام کاک ناصر رزازی چاوی کوردانی

نوشته شده توسط morteza درون تاریخ ۱۳۹۲/۴/۲۸

دوستان هرکی ب کاک ناصر توهین کنـه بـه ملت کورد توهین کرده چون کاک ناصر شناسنامـه و سند زنده ی کورده درون رابطه با حرفای کاک ناصرم با عنایت فانی حتما بگم ک کاک ناصر خیلی بهتر از من و شما مـیدونـه چ جوابی بهش بده اولین و آخرین آرزوش آزادی کوردستانـه کـه چیزی نمونده که تا بهش برسیم،زمستون مـیره و سیـاهی ب زغال مـیمونـه

نوشته شده توسط روله ی کورد درون تاریخ ۱۳۹۲/۴/۲۵

سلام بر کاک ناصر رزازی همـیشـه دردل مردم کردستان هستی وخواهی ماند.غیرت کوردازچهانی بـه ما رسیده از این بزرگان کـه شما بـه آنـهاتوهین مـیکنید .زنده باد کوردو کوردستان

نوشته شده توسط کمال.شنو درون تاریخ ۱۳۹۲/۴/۱۶

هر مـی گه ناصر رزازی غلت کرد اشتباه کرد بی خود گفت خودش پدرش ایل و خاندانش غلت کرده اشتباه گفت. چرا اینقدر زود باور مـی کنید .هنرمند ناصر رزازی 50ساله بـه کرد و هنر کردی خدمت کرده اگه چیزی هم بگه حقشـه دستشـه. ناصر رزازی مواد مخدر مصرف مـی کنـه.اولا بـه هیچ ربطی نداره گو خوردن بهی نیـامده دوما ایشان دچار بیماری شده اند کـه اسمش اعتیـاده . من نمـی توانم از دوری از مال و کاشانـه ام از خاکم دور بشم و در غربت زندگی کنم شما رو نمـی دونم. سوما درون ایران هیچ معتاد نیست. چهارما اگر خواستید مادر پدر خاندانی رو درون بیـارید من اسمم هیمن محمدی هستش بـه من توهین کنید. زود باور نکنید و قضاوت بی خودی نکنید شما برنامـه و حرف های ایشان رو شنیدید. پنجما با حرف های من مشکلی دارید درون خدمتتون هستم هر کجا .مرسی

نوشته شده توسط هیمن درون تاریخ ۱۳۹۲/۳/۲۸

من یـه کردم و به اصالتم افتخار مـیکنم.ولی قبل کرد بودن خود رو یک ایرانی مـیدانم.در ایران هم بـه هیچ کردی ظلم نشده.نمـیدونم کردا چه اصراری دارن بگن ایرانی نیستن؟؟؟؟؟؟؟کردایی کـه خودشونو ایرانی نمـیدونن یـه عده عقب افتاده املن کـه هنوز با عقاید قرون وسطایی و دعواهای قبیله ای زندگی مـیکنن.

ایران پااینده باد.

نوشته شده توسط صفورا درون تاریخ ۱۳۹۲/۳/۲۳

کاک ناسر ، روح و دل و دین من هستند ، توهین اخلاق آدم های ضعیف هست ، کاک ناسر فقط یک اشتباه کرد و آن این بود کـه در این کانال نامحرم با چنین آدم فاشیستی مصاحبه کرد . بژی کاک ناسر بژی کوردستان

نوشته شده توسط هه ژار درون تاریخ ۱۳۹۲/۳/۵

کاک ناسر ، روح و دل و دین من هستند ، توهین اخلاق آدم های ضعیف هست ، کاک ناسر فقط یک اشتباه کرد و آن این بود کـه در این کانال نامحرم با چنین آدم فاشیستی مصاحبه کرد . بژی کاک ناسر بژی کوردستان

نوشته شده توسط هه ژار درون تاریخ ۱۳۹۲/۳/۵

آشغال بی هویت، چرا بـه بزرگان هنر این مملکت توهین مـی کنی که تا بوده و بوده ایرانی بودن افتخار بوده ،نـه تعلق بـه یک قومـیت خاص داشتن

تاجیک ها ، افغان ها ، آذری ها ، اعراب و... سعی دارند گذشته خود را بـه ایران پیوند بزنند آن وقت تو گریزانی از ایرانی بودن ، اشتباه نرو اگر سیـاستهای اتحاذ شده چند دهه اخیر درون مورد گردهای عزیز کشور و سایر قومـیت ها اشتباه بوده نباید آن را بـه حساب ایران گذاشت

من خود لر هستم ولی اول ایرانی هستم بعد لر

کردها ی عزیز با آن فرهنگ غنی جزء لاینفک ایران هستند

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۲/۲/۲۷

واقعا براتون متأسفم ناصر رزازی خیلی بزرگتراز این حرفاس کـه یـه مشت خود فروش مـیگن پشت حرفای ماموستا ناصر یـه دنیـا سیـاسته

نوشته شده توسط امـین درون تاریخ ۱۳۹۲/۱/۲۵

اقاي ناصر رزازي اخراجي كومـه له هستند ايشان بـه دنبال بول رفته و هيج ربتي نـه بـه كومـه له و نـه بـه حزب دمكرات دارن ايشان اكه با يكي از اين احزاب بودن الان اين احزاب بهتر توصيف ميكردن اكه دوست داشته باشيد زندكي نامـه كاك ناصر رزازي را براي دوست داران مينويسم

نوشته شده توسط ساسان درون تاریخ ۱۳۹۲/۱/۲۱

سلام هر بژی کاک ناصر .ما کردها همـیشـه بـه آقای رزازی افتخار کرده ایم وایشان حرف دل ما را گفته اند . من قسم مـی خورم کهانی کـه پیـام هایی با این مضمون کـه کردها ایرانی نیستند و در پی جدایی از ایران هستند را گذاشته اند کرد نیستند و اینـها از جمله همان پان ترک های لعنتی هستند کـه در پی تفرقه افکنی هستند .

نوشته شده توسط ماد درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۰

سلاو له روله قاره مانـه کـه ی کوردستان کـه ته واوی ته مـه نی پر له شانازیی بو گه ل ته رخان کرد چاوه کانم هه مومان ده زانین ئه قلو ئیحساس دو بواری جیـاوازن راسته خومان له ژیر هه مو جور گوشارو ته بعیزیک داین بـه لام راستی ئه وه یـه کـه مـیژویش ده سه لمـینی کـه ئیرانیین له سه ری دیکه یشـه وه نابی چون ئیرانیین له مافه کانمان چاو دا پوشین کـه پیم وا نیـه حه ززززررره تی کاک ناسری گه وره ش ئه وه ی گوتبی .

دوست عزیز کاک ناصر خیلی بسشتر از من و تو سیـاست و تاریخ بلد هست و عمرش را درون متن و مرکز جریـانات واقعی (نـه تئوری)سیـاسی گذراند ما نـه بـه فکر جدا شدن بلکه بـه فکر اتحاد و گرفتن حقوقمانیم و کمتری بـه اندازه ی این بزرگمرد هزینـه داده هست .چرا برخی از آن ور بام مـی افتند و هر را کـه تند رو نباشد پاچه خوار مـی دانند .دموکراسی و آزادی به منظور ایرا ن و خود مختاری (نـه جدایی)برای کردستان

نوشته شده توسط بلوان ئاوا درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۷

سلاو له روله قاره مانـه کـه ی کوردستان کـه ته واوی ته مـه نی پر له شانازیی بو گه ل ته رخان کرد چاوه کانم هه مومان ده زانین ئه قلو ئیحساس دو بواری جیـاوازن راسته خومان له ژیر هه مو جور گوشارو ته بعیزیک داین بـه لام راستی ئه وه یـه کـه مـیژویش ده سه لمـینی کـه ئیرانیین له سه ری دیکه یشـه وه نابی چون ئیرانیین له مافه کانمان چاو دا پوشین کـه پیم وا نیـه حه ززززررره تی کاک ناسری گه وره ش ئه وه ی گوتبی .

دوست عزیز کاک ناصر خیلی بسشتر از من و تو سیـاست و تاریخ بلد هست و عمرش را درون متن و مرکز جریـانات واقعی (نـه تئوری)سیـاسی گذراند ما نـه بـه فکر جدا شدن بلکه بـه فکر اتحاد و گرفتن حقوقمانیم و کمتری بـه اندازه ی این بزرگمرد هزینـه داده هست .چرا برخی از آن ور بام مـی افتند و هر را کـه تند رو نباشد پاچه خوار مـی دانند .دموکراسی و آزادی به منظور ایرا ن و خود مختاری (نـه جدایی)برای کردستان

نوشته شده توسط بلوان ئاوا درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۷

سلاو له روله قاره مانـه کـه ی کوردستان کـه ته واوی ته مـه نی پر له شانازیی بو گه ل ته رخان کرد چاوه کانم هه مومان ده زانین ئه قلو ئیحساس دو بواری جیـاوازن راسته خومان له ژیر هه مو جور گوشارو ته بعیزیک داین بـه لام راستی ئه وه یـه کـه مـیژویش ده سه لمـینی کـه ئیرانیین له سه ری دیکه یشـه وه نابی چون ئیرانیین له مافه کانمان چاو دا پوشین کـه پیم وا نیـه حه ززززررره تی کاک ناسری گه وره ش ئه وه ی گوتبی .

دوست عزیز کاک ناصر خیلی بسشتر از من و تو سیـاست و تاریخ بلد هست و عمرش را درون متن و مرکز جریـانات واقعی (نـه تئوری)سیـاسی گذراند ما نـه بـه فکر جدا شدن بلکه بـه فکر اتحاد و گرفتن حقوقمانیم و کمتری بـه اندازه ی این بزرگمرد هزینـه داده هست .چرا برخی از آن ور بام مـی افتند و هر را کـه تند رو نباشد پاچه خوار مـی دانند .دموکراسی و آزادی به منظور ایرا ن و خود مختاری (نـه جدایی)برای کردستان

نوشته شده توسط بلوان ئاوا درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۷

روز روشن خبر دروغ پخش مـی‌کنید! ناصر رزازی کجا حزب دمکرات کردستان و کومله را بـه تروریسم محکوم کرده است؟ کجا ایشان گفتند کـه اين گروهها با استفاده از زور و سلاح مي خواهند قدرت را درون کردستان بدست بگيرند؟ .فیلم مصاحبه‌ای ناصر رزازی را نگاه کنید و گوش دهید، انتقاد ایشان از احزاب کردی این هست که این احزاب نتوانستند مبارزات، فرهنگ، زبان، آداب و رسوم ملت کرد را بـه دیگر مـیلیت‌های دیگر ایران بشناسانند. اینگنونـه دروغ پردازیـها دور از اخلالق خبر رسانی درست است, مردمـی کـه به اخبار دروغ دلخوش کرده اند حتما هم حکومتی مثل جمـهوری اسلامـی بر آنـها حکومت کند.http://www.bbc.co.uk/persian/tvandradio/2012/03/120306_hardtalk_naser_razzazi.shtml

نوشته شده توسط Azad درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۲

اقای رزازی کردهای ایران با کشتن سران عشایر پل پشت سر خود را خراب د

نوشته شده توسط خانزاده درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۰

shoma avalan adabiat khodeton ron eslah konid shoma sahlid hichkodom az shomaha dar hadi nistis esme kak naser rezazi

ro biarid ta dar barash nazar bedid kasi ke tamom omr khodesho dar khedmate kord bode omidvaram rozi azadi ro bedast biarim har bzhi kak naser har bzhi kourdostan

نوشته شده توسط mehran1391 درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱۲

افرین ناصررزازی دوستت دارم اولین هنرمندی درجهان

نوشته شده توسط عثمان علیزاده درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱

افرین ناصررزازی دوستت دارم اولین هنرمندی درجهان

نوشته شده توسط عثمان علیزاده درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱

با سلام خدمت تمام همـیان انسان دوستان مرحله اول ما ایرانی هستیم هممون چرا بـه هم اهانت کنیم ناصر دوست دارن همـه از طرف

r s از کامـیاران serve

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۸

زنده باد ناوده ر وه ن

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۶

زنده باد ايران زنده باد كردستان زنده باد كرد ايراني ماد قهرمان

نوشته شده توسط بابك درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۶

باسلام و درود بر ناصر.ايراني ايراني هست و خواهد ماند.چه كرد.چه لر چه بلوچ و يهود و غيره .بهترين نژاد.برترين نژاد.بهترين نوع انسان.درود بر وطن پرست .نـه خائن....

نوشته شده توسط سام بنيام درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۵

با درود بـه همـه خوانندگان اين صفحه

آقاي رزازي بعد از يك عمر آمده و يك حرف درست و منطقي گفته هست احساسي برخورد نكنيم وگول شعارها پوچ نخوريم و ميهن خويش را بيش از اين دچار حوادث خودخواسته نكنيم.كردهاي عراق-تريكه و سوريه بـه دليل بي‌كفايتي دولتهاي پيشين ايران بـه ويژه دولت قاجار از سرزمين مادري خود جدا شدند. وطيفه ما امروز اين هست كه شكافهاي گذشته را از بين ببريم و به سمتي پيش برويم كه آنـها را بـه آغوش سرزمين آباء و اجدادي خود بازگردانيم. ما كردهاي صاحب ايران هستيم و با تمام قدرت درون حفظ و پاسداري از آن خواهيم كوشيد. بار ديگر از شما مي‌خواهم احساسي برخورد نكنيد. همين آقاي رزازي دوران جواني گول همين حرف‌هاي توخالي و پوچ را خوردند و امروز وقتي منطقي بـه قضيه نگاه كرده بـه خوبي دريافته هست كه واقعيت را بايد گفت و دنباله‌رو احساس و گول حرفهاي دشمنان را نبايد خورد. پيروز و سربلند باشيد. پاينده ايران؛ زنده‌باد فزرندان پاك‌نـهاد كُرد

نوشته شده توسط كلهر درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۱

سلام وعرض ادب از دوستان عزیز خواهشمندیم درون مورد ما کردها نطر ندهند ما کوردها مستقلیم واحتیـاجی بـه حمایت هیچ گروه یـا دسته ای نداریم آقای رزازی هم به منظور ما محترمند حرفهای ایشون هم انتقاد بود وحقم دارند بهرحال ایشون مدتی مـیان این احزاب بودند.همـه سازمانـها واحزاب هم دارای کرامتندوحق دارند فعالیت کنند اگر احزابی هم نا کارآمد بود بذارید مردم کورد خودشان نظر بدهند.نماینده ملت کورد هم خود مردم کورد هستند نـه احزاب؟ازشما ایرانیـهای عزیز هم مـیخایم کـه ادبیـات سیـاسیتونو اصلاح کنید که تا فرهنگ درست برخورد را درون فضایی دموکراتیک از این سایت مجازی تجربه کنیم

نوشته شده توسط شورش طهماسبی درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۸

آقا ناصر اين حرفهاي بسيار منطقي از شما بعيد بود. اگر واقعاً اين تفكر داري چرا از اول بـه اين تفكرات پوچ و بي‌راهه روي آوردي؟ شخصيت فرهنگي حرفهايش درون ميان مردم بـه خوبي گيرا و پذيرش است، اگر واقعاً اعتقادي بـه اين گفته كه ساير مناطق كردنشين درون كشورهاي تركيه، عراق و سوريه بـه ايران بازگردند، كار كنيد بـه خدا بـه شما افتخار مي‌كنم! بازهم خوشحال هستم بعد از اين همـه سال بـه واقعيت و حقيقت تام رسيدي كه ما كردها ايراني هستيم و به بودن بـه آن افتخار مي‌كنيم! بـه شما افتخار خواهم كرد. پاينده ايران و زنده باد فرزندان(كُردهاي) پاك‌نـهاد اين مرز و بوم.

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۸

بژی کاک ناصر روله کورد

نوشته شده توسط مـهران درون تاریخ ۱۳۹۱/۹/۲۷

نوکر داش ناصر هستیم از طرف خودم وخانوادم حمـید از تهران

نوشته شده توسط حمـید درون تاریخ ۱۳۹۱/۹/۲۳

نوشته شده توسط جمال مـهابادی درون تاریخ ۱۳۹۱/۹/۱

با سلام و عرض ادب من کرد نيستم ولي کردها رو دوست دارم

ولي مخوام بگم ديگه تو رو خدا از مليت حرف نزنيد مليت تو دنيا تمام شد هزاران ساله کـه مردم بابت مليت کشته شدن درون جنگ جهاني اول و دم مليونـها آدم سر مليت و اينا کشته شدند الان تو دنيا بايد برسيم بـه کد بين المللي ما همـه انسانيم و برای انسانيت زندگي ميکنيم ببينيد امريکا مليت نداره و الان اينقدر پيشرفت کرده بايد از هر انساني کـه خوب هست خارج از مذهب و مليتش و خدمتگزاری بـه بشريت قدارداني کرد خالا کرد و لر و ترک و.... با تشک از شما

نوشته شده توسط محمد درون تاریخ ۱۳۹۱/۸/۲۸

با سلام و عرض ادب من کرد نيستم ولي کردها رو دوست دارم

ولي مخوام بگم ديگه تو رو خدا از مليت حرف نزنيد مليت تو دنيا تمام شد هزاران ساله کـه مردم بابت مليت کشته شدن درون جنگ جهاني اول و دم مليونـها آدم سر مليت و اينا کشته شدند الان تو دنيا بايد برسيم بـه کد بين المللي ما همـه انسانيم و برای انسانيت زندگي ميکنيم ببينيد امريکا مليت نداره و الان اينقدر پيشرفت کرده بايد از هر انساني کـه خوب هست خارج از مذهب و مليتش و خدمتگزاری بـه بشريت قدارداني کرد خالا کرد و لر و ترک و.... با تشک از شما

نوشته شده توسط محمد درون تاریخ ۱۳۹۱/۸/۲۸

اولا من واقعا متاسفم برایـانیکه ادب رو رعایت نمـیکنند،دوما من خودم کردم ایرانی بودن بـه معنای نف کرد بودن نیست ایرانی بودن افتخاره،کرد بودن هم کـه نژادی بسیـار اصیل هست افتخاری بالاتر،سوما ناصر رزازی زندگیشو به منظور کردو کردستان گذاشته بـه نظر من اصلا ناصر نباید توی همچین برنامـه ای کـه مجری مثل فانی دارد ومعلوم هست یک آدم دست نشانده هست شرکت مـیکرد،ناصر رزازی شخصیتی بالاتر از این حرفا دارد،در ضمن هر کاری بسته بـه زمان و مکانش درون موردش صحبت مـیشـه،هر چیزی شرایط خاص خودشو داره..............

نوشته شده توسط وحید درون تاریخ ۱۳۹۱/۷/۱۸

ماکردها با اصالت ترینیم با ادبترینیم بعد ایرانی واریـایی هستیم همـیشـه مـهربانیم ای کاش یک کم همدیگر را بیشتر تحمل کنیم بـه امـید اینده ای بهتر با درود بر تمام خوانندگان این بخش کرمانشاه

نوشته شده توسط ابراهیم درون تاریخ ۱۳۹۱/۷/۱۸

بیکارید این چرند و پرندهارو مـیخونید.ای لاویومام ناصر

نوشته شده توسط jomanji درون تاریخ ۱۳۹۱/۶/۲۳

نظر لازم نیست چون شما هنوز نمـیتونید حرفی رو تحلیل کنید

نوشته شده توسط زاگرس درون تاریخ ۱۳۹۱/۶/۱۵

درودفراوان بـه خدمت کاک ناصر:بعدازاینکه این مطلب کاملا بیـهوده روخوندم تنـها به منظور وقتی کـه برای هیچ تلف کردم حیفم اومد:مطا لبتون کاملا بیخودبی سودهستن وقت مردم رو نگیریدلطفا

نوشته شده توسط هیرش درون تاریخ ۱۳۹۱/۶/۵

درودبرناصرگرامـی خواندن این مطلب کاملا بی فایده وبایک نوع غرض نوشته شده وهیچ معنا ومفهومـی نداره زنده بادناصررزازی نجمـه غلامـی ....

نوشته شده توسط هیرش درون تاریخ ۱۳۹۱/۶/۵

حیف عمری کـه کاک ناصر به منظور برخی از این

بی هویت ها طلف مـیکنـه.شما کـه دم از کرد بودن مـیزنید اول حتما حرف زدن را یـاد بگیرید.چون درون عرصه تکنولوژی بی ادبی یک یـا چند نفر باعث خدشـه دار شدن چهره و اصالت واقعی کرد کـه همانا ;ادب نزاکت;وصبر مـیشود.

کاک ناصر بزرگوار تر ازاین هست که امثال شما بتوانید توهین کنید.

شما کرد نیستید بلکه کرد خراب کنید.

اگر از دموکراسی دم مـیزنید حتما بفهمـید کـه هر انسان دارای رای وعقیده متفاوت با دیگریست.پس احترامش واجب است.چه کاک ناصر;چه حتی دشمن خونی.

من اصالتم کرمانشاهی ،زاده تهرانم،

پس ایرانی الاصل کرد زبانم.و بـه کرد بودنم

افتخار مـیکنم.

نوشته شده توسط مصطفی درون تاریخ ۱۳۹۱/۵/۲۶

حیف عمری کـه کاک ناصر به منظور برخی از این

بی هویت ها طلف مـیکنـه.شما کـه دم از کرد بودن مـیزنید اول حتما حرف زدن را یـاد بگیرید.چون درون عرصه تکنولوژی بی ادبی یک یـا چند نفر باعث خدشـه دار شدن چهره و اصالت واقعی کرد کـه همانا ;ادب نزاکت;وصبر مـیشود.

کاک ناصر بزرگوار تر ازاین هست که امثال شما بتوانید توهین کنید.

شما کرد نیستید بلکه کرد خراب کنید.

اگر از دموکراسی دم مـیزنید حتما بفهمـید کـه هر انسان دارای رای وعقیده متفاوت با دیگریست.پس احترامش واجب است.چه کاک ناصر;چه حتی دشمن خونی.

من اصالتم کرمانشاهی ،زاده تهرانم،

پس ایرانی الاصل کرد زبانم.و بـه کرد بودنم

افتخار مـیکنم.

نوشته شده توسط مصطفی درون تاریخ ۱۳۹۱/۵/۲۶

هر بـه کورد ها توهین کند بـه مادرش توهین کرده چون نزاد اصیل ایرانند

نوشته شده توسط مفاخری درون تاریخ ۱۳۹۱/۵/۲۳

مواظب حرفاتون باشید اولا کومله تروریست نیست با مذهب اشتباه گرفتید ناصر هم غلط کرده فهمـیدید؟؟

نوشته شده توسط بهآلدین درون تاریخ ۱۳۹۱/۵/۴

ناسر ره زازی گه وره ترین هونـه رمـه ندی کورده هه روه ها دلسؤزترین کورده کـه س ناتوانئ بلئ کاک ناسر له تمـه ی له کورد داوه بـه قوربانی سه رؤله کوردی وابم

نوشته شده توسط پیره هه لؤ درون تاریخ ۱۳۹۱/۴/۲۱

عزیزم اولین حکومت و پادشاهی ایران مادها بودن بعد ایران ماله کوردهاست ...هیچ هم حرف از جدایی نزده ایران ماله کردهاست

نوشته شده توسط شیر ایران درون تاریخ ۱۳۹۱/۴/۲۱

اولا كاك ناسر بـه عنوان يك هنرمند سالم وباشخصيت واگاه هيچ وقت حرف نسنجيده كه اگاهي نداشته باشد اونم جلو رسانـه كه واقعا واسه مردم مـهمـه نميزنـه لطف كنيد تخريب شخصيتي نكنيد مردم فهيم كرد اين يازيهارا ديگه دور زدن

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۴/۱۱

kourdestan is my land.kak naser is kourdestan

cloumn.cheer kourdestan.cheer kak naser.

نوشته شده توسط marden درون تاریخ ۱۳۹۱/۴/۵

نظرهرکسی قابل احترامـه ولی بـه شرطی کـه بی ادبی نباشـه.پیشمرگتیم کاک ناصر.بژی کورد بژی کوردستان

نوشته شده توسط mohsen درون تاریخ ۱۳۹۱/۴/۵

سلام بهی کـه حتی به منظور لحظه ای کوتاه دلش به منظور کرد مـی تپد.ناصر رزازیی هست که عمرش را فدای کرد کرده است.

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۳/۲۸

باید افتخار کنید کـه ما کردها ایرانی باشیم لعنت بـه تو کـه گفتی کوردها ایرانی نیستند

نوشته شده توسط کورد درون تاریخ ۱۳۹۱/۳/۱۹

باید افتخار کنید کـه ما کردها ایرانی باشیم لعنت بـه تو کـه گفتی کوردها ایرانی نیستند

نوشته شده توسط کورد درون تاریخ ۱۳۹۱/۳/۱۹

در مورد کردها اینجوری حرف نزنید اگر غیرت ما کردها نبود هشت سال جنگ تحمـیلی،هشتاد سال طول مـی کشید.

نوشته شده توسط علی اودال درون تاریخ ۱۳۹۱/۳/۱۵

دم داش ناصر گرم كردها ايراني اند و ايراني خواهند ماند داريد از گاز ونفت مفت ميخوريد بعد چرت وبرت ميگيد مثل اينكه خيلي از وضع كردهاي عراق وسوريه تركيه خوشتان مياد كه اب خوردن هم ندارند حرف جداي تو خواب ببينيد سباه وارتش وبسيج كه هستند ما فداييان رهبريم يك وجب از خاك ايران جدا نخواهدشد

نوشته شده توسط يك لرستاني درون تاریخ ۱۳۹۱/۳/۴

خاک تو سرت

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۲/۲۴

خیلی ممنون..با تشکر از مطالب پاچه خوارانت

نوشته شده توسط درون تاریخ ۱۳۹۱/۲/۲۴

کسانی کـه این جملات رو درون مورد کاک نا صر بـه کار مـیبرن خیلی بی خانواده هستن چون کاک ناصر بخاطر اشغالهایی مثل اینا چندین ساله کـه در غربت بسر مـیبرد

نوشته شده توسط نوشته شده درون تاریخ 24/2/91 درون تاریخ ۱۳۹۱/۲/۲۴

توجه..........................................توجه

لطفا" همـه کار بران عزیز متن زیل را بخوانند...

....

..

.

من بـه شدت از جناب آقای ناصر رزازی حمایت مـیکنم و یقین دارم کـه یک کورد هیچ وقت بـه ایشان توهین نخواهد کرد وکاملا مشخص هست که نظراتی کـه به اسم کورد درون بالا آمده توسط گروه خاصی بوده و مـیخواهند کوردان را علیـه ناصر رزازی و عقیده اش کـه عقیده عکثر کوردهاست تحریک کنند

.

منبع: diarunadiar.com




[بیوگرافی حمـید حمـیدی خواننده کرد برده برده ناصر رزازي]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 13 Jun 2018 18:54:00 +0000